Barion Pixel
, , , ,

Karakter rajzoló tanfolyam 1. és 2. rész

Értékelés 5.00 az 5-ből, 2 értékelés alapján
(2 vásárlói értékelés)

39.990Ft

Az 1. és a 2. rész anyagaiból hoztuk létre ezt a kedvezményes árú csomagot, amibe pluszban beleraktunk olyan videókat is, amik az 1. és 2. részekben nem szerepelnek!

Ebben a tanfolyamban még nem tervezünk karaktereket, bár némileg abba is kicsit bevezetünk Téged, hanem az alapismeretek megszerzése itt a cél. A kurzusban megismerkedsz a karakter-rajzolás alapjaival, alapformákkal, az emberi test formáival, mozdulatokkal, mozgásokkal, egyensúllyal, panelban rajzolással stb, kapsz tippeket, tanácsokat és élőben rajzolás során leshetsz el fogásokat.

A tanfolyam az egykori Karikatúra és rajzfigura tanfolyam 1. részének átdolgozása és kiegészítése, illetve attól annyiban tér el, hogy itt végig élőben rajzolással találkozol.

Ha tehát Téged valóban érdekel a karakterek tervezése, akkor ez a csomag jó választás lesz Neked, amivel meg tudod alapozni a következő szintet, azaz magát a tervezést! 🙂

21,5 órás 23 lecke
gyerekeknek és felnőtteknek is 1 év korlátlan hozzáférés
  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia!
  • Biztonságos fizetési módok!
Fizetési lehetőségek

Mit tanulok meg a tanfolyam alatt?

A tanfolyamot úgy építettem fel, hogy mindenképpen legyen egy alap, amire a későbbiekben építkezhetünk, azaz az alapvető szabályokkal, törvényszerűségekkel kezdek. A gyakorlati képzésbe beépítettem elméleti elemeket is, amiket szintén gyakorlat közben tanulsz majd meg.

A későbbiekben pedig meg fogsz tanulni sémákban, formákban gondolkodni, leredukálni egyszerűbb egységekre a látottakat. Majd miután elsajátítottad ezeket az alapokat, neki állhatunk a tervezésnek, amit szintén az alapokkal kezdünk és folyamatosan építkezünk tovább, majd a 2. részben eljutunk oda, hogy a tanultakat valóban tudjuk alkalmazni a gyakorlatban is.

Persze mindezek feltétele a közbeni folyamatos, minél rendszeresebb gyakorlás, hiszen az eredmények csak akkor fognak jönni, de akkor viszont látványosan! Így aztán ha szorgalmas vagy, el fogsz jutni a saját karakterek tervezésének rendkívül izgalmas folyamatához, majd a kész karakterek megalkotásához.

Mit kell tudnom a tanfolyamról?

21,5 órás 19 lecke + ebook
videós tartalmak, ebook és extra fájlok gyerekeknek és felnőtteknek is
kezdő és haladó 1 év korlátlan hozzáférés

Melyik leckében mit fogok megtanulni?

Egy rövid felvezetés során a tanfolyam tartalmát ismertetem itt, illetve különböző instrukciókkal látlak el, amikre szükséged lesz a tanfolyam eredményes elvégzéséhez, illetve ajánlott eszközökről és azok használatáról is ejtek néhány szót.

Azt vettem észre, hogy valamilyen szinten a rajzolásra szükséges ráhangolódni, ami nem jelenti azt, hogy e nélkül nem megy a rajz, de fontosnak tartom főleg az elején, hogy a kéz, az ujjak bemelegedjenek, felvegyék a ritmust stb, ezért ebben a részben különböző gyakorlatokat mutatok, amik egyrészt bemelegítenek, másrészt nagyon jók gyakorlásnak is.

Elkezdjük a valódi tanulást: alapformákkal kezdünk, alapvető formai ismeretekkel, amik nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy egy jó karakter tervező legyen belőled. Megismerkedsz olyan formákkal, amiknek a későbbiekben nagy hasznát fogod venni, itt kezdődnek azok az alapok, amikre majd a későbbiekben építkezni tudunk.

A formákat tovább folytatva a fejre helyezzük a hangsúlyt: megvizsgáljuk a különböző fejformákat, azok megrajzolási/tervezési lehetőségeit, metódusait. Többféle megközelítést alkalmazok a fej megrajzolásának hiteles kivitelezéséhez, több folyamatrajzon mutatom be, hogyan tudjuk kialakítani az egyes fejformákat. Biztosan Te is megfigyelted az eltérő formai jellegeket akár a fejen belül is, nos itt pontosan ezekre térek ki, és a megrajzolásuk mikéntjére, lehetőségeire.

A fej után áttérünk a testre, és annak az alapvető formai kritériumait vesszük végig. Mivel ez egy alapozó tanfolyam, ezért nem megyek bele nagyon részletesen az anatómiába, viszont arra szeretnék rávilágítani, hogy milyen rendszerben szemléljük a test “alkatrészeit” és legfőképpen ezek tükrében hogyan rajzoljuk meg őket, hogyan alakítsuk ki majd a “semmiből” ezeket. Az összefüggésekre pedig külön hangsúlyt fektetek, mivel azok nélkül csak egy nagy kuszaság lennének a karaktereink.

A mozgás egységei következnek, illetve a mozgásban leginkább és leglátványosabban részt vevő elemeink. Megnézzük ezek felépítését, formáit, egymáshoz viszonyított arányait, viszonyait, hiszen az esetek többségében ezeket meg kell mozgatnunk pl egy-egy jelenetben. Ehhez pedig szükségesek megint csak az összefüggések megvizsgálása.

Elkezdjük a mozgások, illetve mozdulatok tanulmányozását: gyakorlati példákon mutatom be a statikus mozdulatot, illetve egyszerűbb rajzon keresztül elemzem a fontosabb szempontokat, amikre figyelni kell egy-egy ilyen megrajzolásakor/tervezésekor.

A látványosabb mozdulatok, mozgások következnek. Hasonlóan az előző részhez, rajzban mutatom meg a főbb dolgokat, rendszereket, akció közben a mozgás dinamikusságát. Ezek már igazán érdekes részek, hiszen a mozgásokkal rengeteg dolgot ki tudunk fejezni, akár szöveg nélkül is, ezekről is lesz szó ebben a leckében.

Érzelmeket többféleképpen tudunk rajzban megjeleníteni. Az egyik ilyen az arc, illetve a fej szerepe az érzelmekben, ezt fogom tárgyalni ebben a leckében: bemutatom az egyes érzelmekre jellemző megjelenítési formákat és persze ki is elemzem őket. Szintén lényeges rész ez a karakterek tervezésének folyamatában, hiszen ezekkel az apró mozdulatokkal jelentős dolgokat tudunk kifejezni.

Újabb eszközöket tárgyaló rész, kicsivel több mindenről kapsz infót, mint korábban, az ujj-gyakorlatok is némileg másmilyenek, de érdemes elmélyedni ezekben és időről-időre gyakorolni őket, főleg a kezdeti fázisban.

Formai ismeretek, melyek nélkül nincs karakter tervezés. Mindenképpen szükséges ezek alapos elsajátítása, ismétlése ha szükséges, mert majdnem minden erre vezethető vissza, legalábbis az alapok.

A mozgásnak újabb aspektusaival ismerkedsz meg, illetve természetesen azok megjelenítési formáival. A mozgás is egy sarkallatos pont, hiszen ennek a megfelelő megragadása, a pillanat “elkapása” eredményezi majd többek közt a hiteles karaktereket.

A mozgásnak számos fajtája létezik, melyek evidensnek tűnnek, ám a megrajzolásuk, főleg pedig a megtervezésük már nem annyira egyszerű az esetek egy jelentős részében. Ezt tárgyalom ebben a leckében, többféle variációt sorakoztatok fel és elemzek ki.

A mozgások nem csak úgy vannak a levegőben, hanem bizonyos szisztémákkal, törvényszerűségekkel írhatóak le, melyeket különféle vonalak köré szervezhetünk. Ezeket vizsgáljuk meg ebben a részben, természetesen rajzban mutatom be ezeknek a felépítését, megjelenítésüket.

Bizony, sok esetben ilyenre is figyelni kell: nem lenne célszerű ha az egyébként jól megtervezett karakterünk “felborulna” egy mozgás során, mert maga a mozgása nem lett jól megtervezve. Az egyensúlyi állapotok bemutatása apró dolognak tűnhet, de mégis sokszor az ilyen apróságokon “csúszik el” a karakter, szóval ezt is megtárgyaljuk ebbe a részben.

Jelenetrajzolások, illetve a képregényrajzolásnak egy nagyon kis szegmensére térek ki, a panelban vagy kockákban rajzolásra: mik azok a kritériumok, amiket mindenféleképpen be kell tartanunk a hitelesség szempontjából? Érdekes dolgokra fog fény derülni, talán nem is gondolnád, mennyi mindenre érdemes figyelni rajz közben, de az a jó hír, hogy ezek zsigeri szinten megtanulhatók!

Elérkeztünk ahhoz a részhez, amiben élesben mutatom meg, milyen az, amikor egy egyszerűbb tervezek, papíron megrajzolom, leskiccelem, majd kihúzom ceruzával, aztán konkrétabb kontúrral. Na, ez az igazán izgalmas rész, de ahhoz hogy idáig eljuss, szükséges végigmenni azokon, amiket eddig tanítottam, viszont azok a megszerzett ismeretek bőven kamatoznak, mire ide érsz!

Végső instrukciók, amiket érdemes megszívlelni, mert bár eddigre megtervezted már a karakteredet, akár többet is, mégis azért még valószínűleg bőven van még mit tanulnod, ebben próbálok segíteni tanácsokkal, ötletekkel, tippekkel.

A megtervezett karakterünket grafikai programban kontúrozom. Ez lényeges lehet azért, mert láthatod egy vektoros rajz felépítési folyamatát, illetve magát a vonalkezelést is, magyarázatokkal. Ez az a fázis, ami megelőzi a kész rajz végleges formulását, azaz a színezést, tónusozást, fények stb felpakolását, szóval egy tanulságos rész a rajz formálódását tekintve.

Ezt az ebook-ot korábban pénzért adtam, de a tanfolyamot elvégzők ingyen jutnak hozzá. Az ebook egy gazdagon illusztrált segédlet a tanfolyamhoz, részben azokat a témákat tárgyalja, amikről a videós tananyagok is szólnak, de olyan részek is vannak benne, amikre a videókban nem térek ki. Plusz mindegyik fejezet után vannak házi feladatok, melyek elvégzése a tanfolyam biztosabb elsajátítását biztosítja.

Egy rövid felvezetés során a tanfolyam tartalmát ismertetem itt, illetve különböző instrukciókkal látlak el, amikre szükséged lesz a tanfolyam eredményes elvégzéséhez, illetve ajánlott eszközökről és azok használatáról is ejtek néhány szót.

Azt vettem észre, hogy valamilyen szinten a rajzolásra szükséges ráhangolódni, ami nem jelenti azt, hogy e nélkül nem megy a rajz, de fontosnak tartom főleg az elején, hogy a kéz, az ujjak bemelegedjenek, felvegyék a ritmust stb, ezért ebben a részben különböző gyakorlatokat mutatok, amik egyrészt bemelegítenek, másrészt nagyon jók gyakorlásnak is.

Elkezdjük a valódi tanulást: alapformákkal kezdünk, alapvető formai ismeretekkel, amik nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy egy jó karakter tervező legyen belőled. Megismerkedsz olyan formákkal, amiknek a későbbiekben nagy hasznát fogod venni, itt kezdődnek azok az alapok, amikre majd a későbbiekben építkezni tudunk.

A formákat tovább folytatva a fejre helyezzük a hangsúlyt: megvizsgáljuk a különböző fejformákat, azok megrajzolási/tervezési lehetőségeit, metódusait. Többféle megközelítést alkalmazok a fej megrajzolásának hiteles kivitelezéséhez, több folyamatrajzon mutatom be, hogyan tudjuk kialakítani az egyes fejformákat. Biztosan Te is megfigyelted az eltérő formai jellegeket akár a fejen belül is, nos itt pontosan ezekre térek ki, és a megrajzolásuk mikéntjére, lehetőségeire.

A fej után áttérünk a testre, és annak az alapvető formai kritériumait vesszük végig. Mivel ez egy alapozó tanfolyam, ezért nem megyek bele nagyon részletesen az anatómiába, viszont arra szeretnék rávilágítani, hogy milyen rendszerben szemléljük a test “alkatrészeit” és legfőképpen ezek tükrében hogyan rajzoljuk meg őket, hogyan alakítsuk ki majd a “semmiből” ezeket. Az összefüggésekre pedig külön hangsúlyt fektetek, mivel azok nélkül csak egy nagy kuszaság lennének a karaktereink.

A mozgás egységei következnek, illetve a mozgásban leginkább és leglátványosabban részt vevő elemeink. Megnézzük ezek felépítését, formáit, egymáshoz viszonyított arányait, viszonyait, hiszen az esetek többségében ezeket meg kell mozgatnunk pl egy-egy jelenetben. Ehhez pedig szükségesek megint csak az összefüggések megvizsgálása.

Elkezdjük a mozgások, illetve mozdulatok tanulmányozását: gyakorlati példákon mutatom be a statikus mozdulatot, illetve egyszerűbb rajzon keresztül elemzem a fontosabb szempontokat, amikre figyelni kell egy-egy ilyen megrajzolásakor/tervezésekor.

A látványosabb mozdulatok, mozgások következnek. Hasonlóan az előző részhez, rajzban mutatom meg a főbb dolgokat, rendszereket, akció közben a mozgás dinamikusságát. Ezek már igazán érdekes részek, hiszen a mozgásokkal rengeteg dolgot ki tudunk fejezni, akár szöveg nélkül is, ezekről is lesz szó ebben a leckében.

Érzelmeket többféleképpen tudunk rajzban megjeleníteni. Az egyik ilyen az arc, illetve a fej szerepe az érzelmekben, ezt fogom tárgyalni ebben a leckében: bemutatom az egyes érzelmekre jellemző megjelenítési formákat és persze ki is elemzem őket. Szintén lényeges rész ez a karakterek tervezésének folyamatában, hiszen ezekkel az apró mozdulatokkal jelentős dolgokat tudunk kifejezni.

Újabb eszközöket tárgyaló rész, kicsivel több mindenről kapsz infót, mint korábban, az ujj-gyakorlatok is némileg másmilyenek, de érdemes elmélyedni ezekben és időről-időre gyakorolni őket, főleg a kezdeti fázisban.

Formai ismeretek, melyek nélkül nincs karakter tervezés. Mindenképpen szükséges ezek alapos elsajátítása, ismétlése ha szükséges, mert majdnem minden erre vezethető vissza, legalábbis az alapok.

A mozgásnak újabb aspektusaival ismerkedsz meg, illetve természetesen azok megjelenítési formáival. A mozgás is egy sarkallatos pont, hiszen ennek a megfelelő megragadása, a pillanat “elkapása” eredményezi majd többek közt a hiteles karaktereket.

A mozgásnak számos fajtája létezik, melyek evidensnek tűnnek, ám a megrajzolásuk, főleg pedig a megtervezésük már nem annyira egyszerű az esetek egy jelentős részében. Ezt tárgyalom ebben a leckében, többféle variációt sorakoztatok fel és elemzek ki.

A mozgások nem csak úgy vannak a levegőben, hanem bizonyos szisztémákkal, törvényszerűségekkel írhatóak le, melyeket különféle vonalak köré szervezhetünk. Ezeket vizsgáljuk meg ebben a részben, természetesen rajzban mutatom be ezeknek a felépítését, megjelenítésüket.

Bizony, sok esetben ilyenre is figyelni kell: nem lenne célszerű ha az egyébként jól megtervezett karakterünk “felborulna” egy mozgás során, mert maga a mozgása nem lett jól megtervezve. Az egyensúlyi állapotok bemutatása apró dolognak tűnhet, de mégis sokszor az ilyen apróságokon “csúszik el” a karakter, szóval ezt is megtárgyaljuk ebbe a részben.

Jelenetrajzolások, illetve a képregényrajzolásnak egy nagyon kis szegmensére térek ki, a panelban vagy kockákban rajzolásra: mik azok a kritériumok, amiket mindenféleképpen be kell tartanunk a hitelesség szempontjából? Érdekes dolgokra fog fény derülni, talán nem is gondolnád, mennyi mindenre érdemes figyelni rajz közben, de az a jó hír, hogy ezek zsigeri szinten megtanulhatók!

Elérkeztünk ahhoz a részhez, amiben élesben mutatom meg, milyen az, amikor egy egyszerűbb (kinek mi az egyszerű) tervezek, papíron megrajzolom, leskiccelem, majd kihúzom ceruzával, aztán konkrétabb kontúrral. Na, ez az igazán izgalmas rész, de ahhoz hogy idáig eljuss, szükséges végigmenni azokon, amiket eddig tanítottam, viszont azok a megszerzett ismeretek bőven kamatoznak, mire ide érsz!

Végső instrukciók, amiket érdemes megszívlelni, mert bár eddigre megtervezted már a karakteredet, akár többet is, mégis azért még valószínűleg bőven van még mit tanulnod, ebben próbálok segíteni tanácsokkal, ötletekkel, tippekkel.

A megtervezett karakterünket grafikai programban kontúrozom. Ez lényeges lehet azért, mert láthatod egy vektoros rajz felépítési folyamatát, illetve magát a vonalkezelést is, magyarázatokkal. Ez az a fázis, ami megelőzi a kész rajz végleges formulását, azaz a színezést, tónusozást, fények stb felpakolását, szóval egy tanulságos rész a rajz formálódását tekintve.

Ezt az ebook-ot korábban pénzért adtam, de a tanfolyamot elvégzők ingyen jutnak hozzá. Az ebook egy gazdagon illusztrált segédlet a tanfolyamhoz, részben azokat a témákat tárgyalja, amikről a videós tananyagok is szólnak, de olyan részek is vannak benne, amikre a videókban nem térek ki. Plusz mindegyik fejezet után vannak házi feladatok, melyek elvégzése a tanfolyam biztosabb elsajátítását biztosítja.

Mikre lesz szükségem és hol tudom azokat beszerezni?

A tanfolyam megtekintéséhez és elvégzéséhez az alábbiakra lesz szükséged:

  • technikai eszközök: okostelefon (vagy okosTV/pc-monitor/tablet) a videók megnézéséhez
  • rajzeszközök: ceruzák (HB, B), radír (puha, félkemény), papír (géppapír-fénymásolópapír 80 gr) – ezeket bármely papír-írószer boltban vagy webshopból is be tudod szerezni, nem szükséges drága művészcuccokba beruháznod
  • a tanfolyam elvégzéséhez grafikai programok ismerete nem szükséges!

Soha nem rajzoltam. Én is meg tudom tanulni?

Mivel ez egy alapozó tanfolyam, ezért itt még nem lesznek olyan mély dolgok, hanem teljesen az alapoktól indulva építjük el a tudásod, és mivel nagyon egyszerű vonalakat használunk közben, ezért a teljesen kezdők is el tudják sajátítani az egyes rajzolási-tervezési folyamatokat.

Szükséges ugyanakkor gyakorolnod is, hiszen csak úgy fog rögzülni mindaz a tudás, amit közben megszerzel. Ehhez pedig a segítségedre lesz az a több órás videós anyag, amikkel végig kalauzollak a rajzolásodban. Így aztán a végére olyan karaktereket fogsz tudni rajzolni, amikről az elején beszéltem!

Nekem való ez a tanfolyam?

Ha elmúltál már 12 éves és szeretnél megtanulni biztos kézzel karaktereket rajzolni és tervezni, akkor a válaszom határozottan: IGEN! A tanfolyam ugyanis úgy lett összeállítva, hogy akár egy kezdő is el tudja végezni.

Ha viszont bárhol megakadsz vagy kérdésed van, keress e-mail-ben, szívesen segítek, ha kérdésed van!

Hogyan tudom elvégezni a tanfolyamot?

  1. kattints a ’Kosárba teszem’ gombra,
  2. válassz a felajánlott biztonságos fizetési lehetőségek közül,
  3. fizesd ki a tanfolyamot,
  4. a megadott adatokkal (email, jelszó) lépj be a fiókodba (https://kreativartstudio.hu/fiokom/),
  5. nézd meg a videókat,
  6. közben pedig RAJZOLJ velem együtt!

Fizetési információk

3-féle módon tudsz fizetni:

A bankkártyás vásárlás a Barion rendszerén keresztül valósul meg, ami egy kényelmes és biztonságos fizetést tesz lehetővé.

Az alábbi kártyákkal tudsz fizetni: MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, American Express, Barion tárca. A fizetés Barion-regisztrációt nem igényel!

(A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.)

Ha ezt a fizetést választod, akkor a pénztár oldalon válaszd a bankkártyás fizetést.

Ebben az esetben a vásárlást követően azonnal hozzáférsz az általad megvásárolt tanfolyamhoz a fizetéskor megadott e-mail címmel, a fiókodba belépve (https://kreativartstudio.hu/fiokom/).

Amennyiben az utalásos fizetést választod, akkor a pénztár oldalon válaszd az utalási lehetőséget, majd a fizetést követően a tanfolyam vételárát a következő bankszámlaszámra tudod utalni:  10402908-86766670-52901007 (kedvezményezett: Varga Norbert, bank: K&H Bank). A megjegyzés rovatba kérjük írd be a rendelési számot (#szám – ez a pénztár oldalon a fizetés után jelenik meg, de e-mail-ben is meg fogod kapni közvetlenül a vásárlásod után)

Előre utaláskor a tanfolyam árának a fenti bankszámlára érkezése után maximum 24 órával aktiváljuk a tanfolyamhoz a hozzáférésedet. A tanfolyamot a Fiókodból tudod elérni (https://kreativartstudio.hu/fiokom/ ), ahova a vásárláskor megadott e-mail címeddel tudsz belépni.

Amikor PayPal-lal fizetsz, egyaránt használhatod a bankszámládat, illetve Visa, MasterCard, Discover, Maestro, American Express bank- vagy hitelkártyádat is.

Amennyiben még nincs PayPal fiókod, a következő a vásárlás menete:

  1. A kiválasztott tanfolyamnál kattints a ’Kosárba teszem’ vásárlás gombra.
  2. Ezután a vásárlás oldalon írd be a kért adatokat, majd az oldal alján klikkelj a ’Pay with PayPal’ gombra.
  3. A felugró PayPal ablakon válaszd a ’Fizetés bank- vagy hitelkártyával’ lehetőséget.
  4. Itt a következő adatokat fogják kérni Tőled: bank-/hitelkártya adatok, számlázási cím, elérhetőségek.
  5. Kattints a kék ‘Fizetés most’ gombra a fizetéshez, és már készen is vagy.

Miután megadtad a 4-es pontban a kért adatokat, lehetőséged lesz arra is, hogy elmentsd ezeket az információkat, ugyanis felajánlják Neked, hogy hozz létre egy PayPal fiókot. Ha emellett döntesz, legközelebb még egyszerűbb lesz a fizetés a PayPal-al, mivel akkor már nem kell kitölteni mindent újra.

Boldogság garancia!

A tanfolyam teljes egészére 30 napos pénzvisszafizetési garanciát adunk!

Amennyiben mégsem lennél megelégedve a tanfolyam tartalmával, jelezd ezt nekünk 30 napon belül, küldd el a számlaszámodat és mi szó nélkül visszautaljuk Neked a tanfolyam árát!

Ha bármi kérdésed van, írj nyugodtan az uzenet@kreativartstudio.hu e-mail címre, és mi készségesen válaszolunk Neked a lehető leghamarabb időn belül!

Oktató

Varga Norbert

Tanfolyam hossza

21,5 óra

Leckék száma

23

Tanfolyam típus

hagyományos papíron rajzolás és digitális rajzolás

Előképzettség

nem szükséges

Ajánlott életkor

gyerekeknek (12 éves kortól) és felnőtteknek egyaránt

Nehézségi fok

2,5

Szint

kezdő és középhaladó

Karakter rajzoló tanfolyam 1. és 2. rész termékről 2 értékelés

  1. Értékelés: 5 / 5

    Stokker-Szabó Anna (megerősített tulajdonos)

    Nagyon örülök ,hogy rátaláltam a tanfolyamra! Profi , részletekbe menő oktatás, kedvességgel ötvözve és gyakorlatban már az első órától rajzolsz. Mindenkinek ajánlom akinek megszületett már a gondolat a fejében, legyen ez akár unokának mondókázó nagymama vagy aki Dargay Attila nyomába szeretne érni!

  2. Értékelés: 5 / 5

    Benics Ibolya (megerősített tulajdonos)

    Köszönöm, végre egy olyan tanfolyam ami jól felépített tudást átadó és tartalmas.
    Sajnos nagyon kevés időm van a rajzolásra, negyven éve kaptam aputól azt az inspirációt, ami csodával töltötte meg szívem.
    Azóta ha kezembe veszek bármilyen rajzeszközt magával ragad, ahogy a tanfolyam videói is tették, beszippantottak arra 40-50 percre, kikapcsoltak, és minden lecke után már tudtam a tudást alkalmazni karikatúráimon. Boldog vagyok, hogy belevágtam.
    Amit még nagyon szeretnék , az az arc a szem ,orr, száj, kézfej abrázolásának sok csinját elsajátítani. Remélem bővűl ezekkel is a tananyag listája.
    Mégegyszer köszönöm Norbert.

Mondd el a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Érdekelhetnek még…

Kosár
Karakter rajzoló tanfolyam 1. és 2. rész
39.990Ft
Scroll to Top